Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 4 ianuarie 2017

Vocea Inimii
Autor.Gabriel Razvan Stoica
4 Ianuarie.2017
Vocea Inimii imi spune
Pe tine sa Te Iubesc,
Ca tu ai un Suflet bun
Lafel ca mine gandesti.
Inima mereu imi spune
Pina cand sa mai gresesti?,
Nu mai alerga aiurea
Dupa Zane din Povesti.
Ai plins mult si-ai suferit
Toate astea m-au ranit,
Ai crescut destul de mult
Acum esti un Om matur.
Te-a vazut asa frumoasa
Inimioara mea din piept,
Si de-atunci in ori ce clipa
Imi spune sa iti vorbesc.
Sunt umpic timid,ma crezi?
Asa ca-ti marturisesc,
Intr-un vers,o poezie
Ca-mi esti Draga mult,tu mie.
M-am temut ca nu ma placi
Ca tu vrei mai mult ca mine,
Sunt simplu,Modest,Sarac
N-am bani pentru Caraibe.
Eu pot doar sa iti ofer
Dragostea mea minunata,
Si comoara mea din piept
Inima ce azi imi bate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu