Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 15 ianuarie 2017

Soarele Sufletului meu
Autor.Gabriel Stoica
15 Ianuarie 2016
In piept imi bate o Inima plina de Iubire
Pentru ca ai venit in Viata mea,
Ca esti aici in fiecare zi cu mine
Si imi oferi Iubirea ta.
Mereu mi-aduc,cu Drag aminte
De clipa-n care ne-am vazut,
Cum mai furat cu ata privire
Si mai rapit cu altau suras.
Asa Frumoasa ai ramas
Tu stralucesti ca Soarele pe Cer,
Cu raza lui imi mingai Inima din piept
Esti Dulce Ingeras Ceresc.
Doar tu sti sa-mi daruiesti fericire
Doar tu-mi faci zilele senine,
Nu mai tu sti sa ma rasfeti
Cind linga mine esti si ma Iubesti.
Nimic nu pretuiesc mai mult pe acest pamint
Doar tu esti marea mea Iubire,
Esti Suflet,Viata pentru mine
Cerul senin si Soarele ce straluceste,
Iar eu Baiatul care Te Iubeste.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu