Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 7 ianuarie 2017

Seara de Iarna
Autor.Gabriel Razvan Stoica
6 Ianuarie.2017
Sa inserat usor
Si ninge linistit.
Vintul sufla puternic
Si gerul s-a intetit.
Te vad asa frumoasa
Hade-m afara-n noapte.
Sa privim fulgii lini
Cum cad frumos din Cer.
Sa scartaie zapada
Sub sania ce-alearga.
Si sa te tin in brate
Gerul sa nu il simti.
Ninge tot mai puternic
Ce noapte de poveste.
Tu-mi stai la mine in brate
Ce dulce esti tu sti?.
Priveste brazii ninsi
Si fulgii cum danseaza.
Tine-ma strins in brate
Da-mi din caldura ta.
Esti rosie-n obraji
Doamne ce dulce esti.
Ce bine-ti sta Iubito
Cand razi si cand zimbesti.
Ajungem in casuta
E Cald.Miroase-a brad.
Te rasfat cu-n sarut
Si iti aduc un ceai.
Te iau frumos in brate
Capu pe mina mea iti pun.
Ca somnul sa te fure
Esti dulce Inger scump.
Mereu imi esti aproape
Si-mi dai Iubirea ta.
Tu esti Iarna si Vara
Esti toata lumea mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu