Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 28 ianuarie 2017

Cand stelele pe Cer sclipesc
Autor.Gabriel Razvan Stoica
28 Ianuarie.2017
Cind stelele pe cer sclipesc,
Eu iti spun ca te iubesc,
Cind luna ne priveste,
Privim la ea cum ne zimbeste.
In noapte noi doi ne plimbam
Si-nbratisati luna ne vegheaza,
Cu stelele pe Cer noi desenam
O Inima in care am pus Iubirea noastra.
Cand noaptea a ajuns la miezul ei
Eu iti veghez somnul sa-ti fie lin,
Iti mingai visele dulci
Te string in brate,te sarut.
Asa frumoasa esti mereu
Tu Dulce-a mea Zana buna,
Din Suflet eu Te voi Iubi mereu
Esti tot ce am in asta lume.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu