Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 10 ianuarie 2017

Caldura din Inimioara
Autor.Gabriel Razvan Stoica
9 Ianuarie 2017
Afara-i frig si vintul bate
Ma plimb pe strazi sa te gasesc.
Iubita mea esti dulce tare
Dece mai lasat singurel?.
Acum cand noptile-s geroase
Si Iarna este-n toi.
Mi-ar fi placut sa ne plimbam in noapte
Pe strazi amindoi.
Sa scartaie zapada sub picioare
Sa gust sarutul tau.
Sa ninga fulgii de zapada
In parul tau frumos.
De-ai fi tu linga mine azi
Sa simt caldura ta.
Caci Inimioara ta-i frumoasa
Mi-e dor de tine scumpa mea.
Ajung acasa inghetat
Cu lacrimi in Ochi.
Adorm visind la tine Fata
Oare pe unde oi fi?.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu