Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 26 ianuarie 2017

La fereastra ta
Autor.Gabriel Razvan Stoica
26 Ianuarie.2017
La fereastra ta m-as transforma-ntr-o Floare
Sa iti zimbesc din zori si pina-n seara,
Sa te mingai cu-al meu parfum
Sa-ti mingai Ochii ce-i frumosi cu o dulce culoare.
Sa te privesc meereu cu Drag
Tu sa-mi pui apa vie la radacini,
Sa vi seara-n gradina sa-mi vorbesti
Despre Iubire si cat de fericita esti.
Sa te privesc noaptea cand dormi
Sa-ti mingai somnul,visele,
Sa nu las sa iti fie greu
Caci imi esti Draga-n fiecare zi.
Si poate va-ntrebati daca mi-e Draga
Dece sa fiu o Floare si nu un Iubit?,
Stiu ca ea nu m-ar primi-n a ei Viata
Simt ca nu sun al ei frumos vis.
Asa i-as fi mereu aproape
Si sigur m-ar Iubi mai mult,
Fiind o Floare un Trandafir
M-ar rasfta si m-ar Iubi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu