Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 7 ianuarie 2017

Un sincer Te Iubesc
Autor.Gabriel Stoica
In calea mea ai aparut
Zimbind si radiind de Fericire.
Mai fermecat cu o privire
Si m-am indragostit de tine.
Fara sa vreau.fara sa cred
Inima pentru tine-mi bate tare-n piept.
Fiorii de Iubire m-au cuprins
Si totul parca e un vis.
Da Te Iubesc o spun din Suflet
Te vreau mereu sa-mi fi aproape.
Doar tu imi dai puteri ne banuite
Mereu cind tu esti linga mine.
Nu am crezut ca-m sa ma indragostesc asa de tare
Ca-m sa ajung sa Te Iubesc.
Dar tu mai cucerit cu ata privire
Atunci.cind te-am zarit venind spre mine.
De-ai sti ce e in Inimioara mea
Cum te striga si te vrea.
Imi spune ca esti tot ce isi doreste
Hai spunei c-o Iubesti.Ca-ci asta isi doreste.
Ma tem sa-ti spun ca Te Iubesc
Gindindu-ma ca ma vei refuza.
Poate nu sunt ce iti doresti
Persoana Draga din Inima ta.
Si ce sa fac.Ca-ci Te Iubesc
Ajuta-ma cuvintele sa le gasesc.
Poate si tu gindesti ca mine
Si-astepti un semn.Sa vina de la mine.
Am sa imi fac.curaji sa-ti spun Ca Te Iubesc
Nui o rusine sentimentele ce ti le port sa sti.
Esti un Inger.O Minune
Te vreau in Viata mea.Vino linga mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu