Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 10 ianuarie 2017

Iubirea ta mi-aduce Fericire
Autor.Gabriel Stoica
9 Ianuarie 2016
De cind noi doi ne-am intilnit
Si ne-am indragostit unul de altul.
Pe Cer Soarele a rasarit
Si norii grei ai Vietii pe loc s-au risipit.
Iubirea ta mereu imi da putere
Imi ocroteste pasii in fiecare zi.
Inima-mi bate tare-n piept
Iar eu simt ca sunt cel mai Fericit.
Sunt cel mai norocos ca tu esti linga mine
Un Ingeras cu Suflet cald si minunat.
In fiecare zi Iubirea-mi creste tot mai tare pentru tine
Tu insemni tot ce am acum pe aceasta lume.
Si toata Viata cit traiesc
Numai pe tine am sa Te Iubesc.
Tu esti Sufletul meu cel Drag
Cea mai frumoasa minune.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu