Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 24 ianuarie 2017

Cand m-am indragostit
Autor.Gabriel Razvan Stoica
24 Ianuarie.2017
Din fragedă vârstă te-am adorat
Nu ştiam unde eşti...te-am căutat
În suflet te purtam prin lume
Erai a mea fără de nume...
Visam la tine că eşti a mea
Şi te-aş fi scos din visul meu
Erai o fantezie fără o formă
Erai a sufletului meu fantomă.
Si anii au trecut ca gandul
N-am mai stiut nimic de tine,
Eu singur rataceam in vis
Cand deodata ai venit la mine.
Mi-aduc aminte cu placere
Eram in parc priveam in jur,
Cand am vazuut o gingasa faptura
Zimbind si astfel mi-a vorbit.
Erai tu lafel de frumoasa
Anii nu te-au schimbat deloc,
Mi-ai vorbit ,mai privit in fata
Iar eu nu te-am recunoscut.
Eram uimit cum de se poate
Asa o Fata sa-mi vorbeasca,
Dar cand am realizat ca esti Fata Copilariei mele
Ti-am sarit repede in brate.
Erai asa de minunata
Si parca radiai de fericire,
Toata un zimbet,Doamne ce frumoasa
Pe loc m-am reindragostit de tine.
Am dat sa te sarut dar mai respins
Mi-ai spus eu sunt casatorita,
Il Iubesc mult avem si doi Copii
Crede-na azi sunt implinita.
Am inteles ca te-am pierdut
Ca nu pot da timpu inapoi,
M-am bucurat ca te-am vazut
Si-am simtit iara mingaierea ta.
Asa ca bine este zis
Fi indrarznet si spune tot ce simti,
Nu ascunde Iubirea ce o porti
Spunei ce simti ca ai s-o pierzi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu