Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 5 ianuarie 2017

In visul tau
Autor.Gabriel Razvan Stoica
5 Ianuarie.2017
In visul tau as vrea sa fiu
Atit in noapte dar si-n zi,
Sa fim noi doi si Soarele
Cerul senin si Florile.
Tu sa fi toata un zimbet si lumina
Un Inger ce face minun
Sa-mi pui In Inima Iubire
Si-n Suflet tot ce e mai bun.
Copila mea dulce,cu ochii de cristal
În somnul tău frumos va fi un recital,
De iubire pură şi mă vei întâlni,
În visul tău frumos,împreună vom fi!
Si te voi alinta intreaga noapte
Iti voi recita Poezii,
Somnul sa-ti fie lin si Dulce
Sa dormi lin si sa-ti fie bine.
Daca as putea in realitate
In bratele si in Viata mea sa te aduc,
Am trai clipe fericite
Pline de tot ce e mai bun.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu