Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 24 ianuarie 2017

Vesnic indragostit
Autor.Gabriel Razvan Stoica
24 Ianuarie.2017
Iubesc tot ce ma inconjuara
Natura,Soarele,Cerul senin,
Iubesc toti Oamenii ce-mi ies in cale
Chiar daca-s rai sau buni.
Caut mereu sa trec,cu fruntea sus
Prin vreme buna dar si rea,
Nu port in Suflet dujmanii
Si nu urasc pe nimenea.
Sunt poate prea indragostit de Viata
De tot ce am si ce traiesc,
Iubesc prea mult aceasta zi si era anoastra
Incat n-am timp sa ma supar pe cineva.
Iubesc si Oamenii ce ma injura
Pentru ca eu nu sunt ca ei,
Nu port in Suflet intuneric,Ura
Sincer imi pare rau de ei.
Asa frumoasa ar fi lumea,Viata
Daca nu ne-am ura si n-am fi egoisti,
N-ar mai fi suferinta si lacrimi triste
Am fi cu totii fericiti.
Vesnic indragostit si n-o sa-mi treaca
Am sa Iubesc pino-i murii,
Tot ce am eu si ce ma leaga
De-aceasta lume si de toti Oamenii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu