Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 18 ianuarie 2017

Zodiac
Autor.Gabriel Razvan Stoica
17 Ianuarie.2017
Dimineata ca-m devreme
Cand Soarele rasarea.
Am aflat din horoscop
Ca anul asta am noroc.
Zice zodiacu asa
C-o sa-mi pierd mintile rau.
Ca am sa ma indragostesc
Fericit voi fi si eu.
Am zimbit plin de speranta
Si m-am intrebat.Cand oare?,
Horoscopul imi arata
Spune el in zi cu Soare.
M-am imbracat elegant
Si-am plecat visind de-acasa.
Am intrat c-o fata-n vorba
Si brusc ea mi-a tras o palma.
Vai ce horoscop glumet
Mi-a facut si azi o farsa.
Cum sa mai cred eu in el
Cand ma minte el in fata.
Si de-atunci nu-l mai citesc
Ca el sunt si eu glumet.
Cred ca-m sa ma-ndragostesc
Daca sunt mai indraznet.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu