Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 28 ianuarie 2017

Cand mi-am pierdut speranta
Autor.Gabriel Razvan Stoica
28 Ianuarie.2017
Cind am pierdut speranta,
Ca fericit nu voi mai fi,
Tu mi-ai dat iara sansa,
De a mai iubi.
Ai venit linga mine
Cu-al tau Suflet curat,
Si cu rabdare multa
Dinou mai invatat ce e Iubirea.
Mi-ai spus usor in soapta
Nu-ti fie teama,sunt aici
Am sa fiu linga tine
Chiar daca ma respingi.
Mi-ai arata frumosul
Si mai dus pina-n Rai,
Tu ai facut ca totul
Sa fie din serai.
Cind atunci eu team vazut,
Nici nu am presupus,
Sunt bucuros ca ti-am cunoscut,
Si te iubesc nespus.
Acum tu imi esti Zana
Esti ce-a mai dulce Fata,
Te pretuiesc din Suflet
Te Iubesc mult,Pe Viata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu