Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 19 ianuarie 2017

M-am oprit in timpul ne venit
Autor.Gabriel Razvan Stoica
19 Ianuarie.2017
Eu m-am închis demult în nostalgie
Și-am dat speranța cu parfum de mosc
Pe-același guler prins de nevralgie;
Azi: iartă-mă că nu te mai cunosc.
Te-am Iubit mult si mi-a pasat
Am vrut sa stralucesti ca o printesa,
Ti-am daruit Sufletul meu curat
Ca tu sa simti ca esti Iubita.
Am scris cândva poeme despre viață
Că viața m-a întors din drumul ei
Și versurile mă pierdeau prin ceață
Precum mireasma anilor prea grei.
Ti-am scris pagini intregi de Poezie
Pe aripile vintului le-am pus,
Sa ajunga repede la tine
Sa sti ca mi-a pasat prea mult.
Am dat speranța cu parfum de stele
Să luminez ca albul infinit
Eternitățile, s-ating cu ele,
Și m-am oprit în timpul nevenit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu