Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 7 ianuarie 2017

Suflet frumos
Autor.Gabriel Razvan Stoica
7 Ianuarie.2017
In tine am gasit ce imi doresc
Un Suflet pur si dulce,
Si am stiut ca tu poti sa-mi oferi
Visul ce-l port in gand,In Suflet.
Fata pe care o caut de atita amar de vreme
Iubirea ce-a Divina,Plina de caldura,
Familia ce-a draga
Pe tine Zana buna.
Dar poate ca te-am speriat
Gandindu-ma prea mult,
La tot ce simt eu pentru tine
La tot ce iti pot oferi.
Ca mine ai gandit si tu
Si ti-ai dorit sa ne cunoastem,
Dar n-ai avut rabdare sa-nteleg ce simt
Si sa-mi adun Iubirea.
Am vrut totul sa inceapa asa frumos
O Dragoste curata,
Si mi-am dorit sa te cunosc
O Prea frumoasa Fata.
Pacat ca nu am stiut sa vorbim
Si sa avem rabdare,
Nici macar sa vrem sa ne dam o sansa
De a ne cunoaste.
Iubirea vine din trairi
Nu din vorbe frumoase,
Cu toti stim noi sa mintim
In versuri lungi duioase.
Eu nu am vrut o amagire
Nici Poezii a-ti scrie,
Si mi-am dorit sa iti vorbesc
Doar cand sunt linga tine.
Sa sti ca esti un Suflet cald
O Fata prea frumoasa,
Tu meriti sa fi fericita
Sa zimbesti Viata toata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu