Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 12 ianuarie 2017

Atingerea ta
Autor.Gabriel Razvan Stoica
12 Ianuarie.2017
Atingerea ta e mingaiere
Alint.Iubire.Rasfat.
Ma duce pina la stele
Si-mi da luna de pe Cer.
Tu esti Inger de lumina
Tu imi faci Viata senina.
Esti Inima mea din piept
Esti tot ce azi eu traiesc.
Atingerea ta e dulce
Imi mingaie Sufletul.
Tu esti tot Universul
Lumea in care traiesc.
Te Iubesc din Inimioara
Tu esti comoara mea.
Floarea ce-a mai aleasa
Scumpa mea.Ce-a mai cea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu