Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 22 ianuarie 2017

Mi-ai furat Inima
Autor.Gabriel Razvan Stoica
21 Ianuarie.2017
Nu stiu cum ai facut de-ai reusit
Sa imi furi Inima din piept.
Bate mai tare ca oricand
Si simte fiorii dragostei.
O Aud noaptea ticaind
Un vals frumos ce ma alina.
E-un cantec neobijnuit
E Clar este indragostita.
Mereu imi spune prin soapte usoare
Sa ne vedem in fiecare zi.
E Clar ca vrea la tine
Sa bata pentru amindoi.
Sa-ti spun drept si mie imi place
N-am sa te-acuz de furt.Nu te reclam.
Cred ca e pentru primadata
Cand nu ma supar ca mi sa furat ceva.
As vrea sa n-o ranesti.Te rog Iubesteo
Ea simte multa dragoste curata.
Va bate mereu cu Iubire
In piepturile noastre.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu