Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 2 ianuarie 2017

Prin Ochii tai
Autor.Gabriel Razvan Stoica
2 Ianuarie.2017
Prin Ochii tai eu vad Iubirea
Prin Inima si Sufletul tau o traiesc,
Tu-mi esti izvor de fericire
Viata senina pe care-o Iubesc.
Mi-esti Zana buna si alint
Clipa si visul cel senin,
Iubirea pura o gasesc la tine
Tu esti un Inger pentru mine.
Mi-esti Draga ca lumina Ochilor
Cand te string tare in brate,
Cand noaptea te sarut cand dormi
Cand dulce si frumoasa te trezesti in zori.
Tu mai dus pina-n Rai pe-un nor
Si stelele mi le-ai adus in jur,
Cand cu Iubire mai legat
Sa-ti fiu alaturi pe pamint.
Atit de dulce esti tu Fata
Asa frumos tu imi zimbesti,
Imi crestte Inima in mine
Cand vad ca ma alinti si ma Iubesti.
Iti Multumesc,ca mai ales
Si-n fiecare zi esti linga mine,
Ca ma Iubesti cu Inima
Ca esti tu Zana mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu