Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 22 ianuarie 2017

O Amintire
Autor.Gabriel Razvan Stoica
20 Ianuarie.2017
Noi am fost candva impreuna
Si am ales sa impartim seninul Cerului.
Sa ai zimbim Soarelui tinindu-ne de mina
Si amindoi sa scriem poezii.
Si-am scris o perioda buna
O Poezie pe care-o traiam.
Ne-am desenat in Inima Iubirea
Si fericirea-n Ochii nostrii se vedea.
Erau asa frumoase zilele
Si noptile era albastre.
Eram doar noi plini de Iubire
Copii frumosi si fericiti.
Si ne-am Iubit unul pe altul
Credinta vesnica noi ne-am jurat.
Dar dintrodata a venit valul
Si pe-amindoi ne-a separat.
Inca te port in Suflet si in gand
Pastrez o amintire minunata.
Si azi te scriu in Poezii
Caci te-am Iubit prea mult.si imi esti Draga.
Daca am ramas o amintire-n Viata ta
As vrea sa ma vorbesti frumos.
Nu ti-am gresit deloc.cat ai fost Zana mea
Asa ca vreau sa fi asa cum te cunosc.
Mereu am spuso si-am s-o spun
Ca tu esti unica si pura.
Mereu te voi pastra frumos
La mine-n Suflet si-n Inima.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu