Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 18 ianuarie 2017

Esti frumoasa-n mintea mea
Autor.Gabriel Razvan Stoica
18 Ianuarie.2017
Ești frumoasă când clipești
Și când ochii-ți mari se-nchid.
Ești frumoasă când zâmbești
Și încet îți miști obrajii , ce surâs.
Esti frumoasa cand ti-e esomn
Cand alene-mi cazi in brate,
Cand dormi dulce te sarut
Esti frumoasa tare,tare.
Esti frumoasa-n zori de zi
Cand ti-e parul ravasit,
Cand usor iti deschizi Ochii
Si cand ma saruti zimbind.
Ești frumoasă și când plângi,
Și când lacrimile-ți șterg obrajii calzi.
Ești frumoasă și nervoasă și când totul îl alungi,
Și când pumnii tăi în pieptu-mi cad adânci...
Ești frumoasă și în ploaie,
Când te udă și când fugi.
Ești frumoasă-mi și pe foaie
Și când scriu de tine vorbe dulci.
Esti tu Fata mea ce-a Draga
Te Iubesc neincetat,
Tu esti ce-a mai ce-a frumoasa
Dulce esti Iubita mea.
Ești frumoasă-n orice anotimp,
Căci tu rămâi aceeași,
Frumoasă-n orice ceas și-n orice timp.
Tu mi-esti dulce-a mea mireasa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu