Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 13 ianuarie 2017

Ginduri de Iubire
Autor.Gabriel Stoica
13 Ianuarie 2016
Eu am crezut si chiar mai cred
Ca dragostea este in lume.
Ma tot sucesc, vreau sa-nteleg
De-s potrivit eu pentru tine.
Tu esti asa de grijulie
Imi esti aproape-n fiecare zi,
Ma inconjori cu ata Iubire
Si ma rasfeti ca sa imi fie bine.
Poate-n zadar incerc si dau
Dar asta vreau acum sa fac,
Am gandurile ce nu stau
Nu stiu de-i bine eu sa tac.
Acum sau alta data, vine
Un timp propice pentru mine
Il simt dar nu-s sigur acum
Se pare ca este pe drum.
Eu tin la tine,Te Iubesc
Imi placi,Tu esti asa Gingasa,
Nu vreau sa te supar sa-ti gresesc
Dar inca nu stiu ce-i cu mine,
Dece nu pot sa-ti spun ca te vreau linga mine.
Sper intr-o zi sa ma intelegi
Ca vreau din Suflet sa iti fie bine,
Tu esti o Fata Dulce pe care-o Iubesc
Poate-ntr-o zi o sa ne fie bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu