Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 12 ianuarie 2017

Cuvinte nespuse
Autor.Gabriel Stoica
12 Ianuarie 2016
Da! Iubire-mpartasita! 
Eşti şi-al meu mister şi-l ţin,
Tot şi inima e copleşită
De-al tău suflet chip divin.
Imi esti Draga,Te Iubesc
Nu indraznesc sa-ti povestesc,
Ca tu esti marea Iubire
Ca vreau sa fi linga mine.
Te atmir tacut in taina
Iti fac,Citeun compliment,
Cind te vad trecind pe strada
Inima imi bate tare-n piept.
Si cind sunt in preajma ta
Eu in brate te-as lua,
Si ti-as spune tot ce simt
Ca-mi esti Draga Dulce Crin.
Ştii,iubito,ştii tu oare,
Tot ce simt,tot ce gândesc?
Ştii tu,înger,trup de floare
Că acum eu te iubesc?
C-un bilet micuţ de-amor
Strecurat în al tău suflet;
Vreau să-l pun de-ar fi să mor...
Mort pe buze cu un zâmbet.
Rugăciunea-i elixirul,
Te rog,Doamne,fă ceva!
Înmânează-i Tu Potirul!
Nu mai pot trăi aşa...
Of Iubito,Suflet Drag
Vreau sa te vad in prag,
Si sa vi la mine-n brate
Te Iubesc pina la moarte.
Si daca voi indrazni
Intr-o zi sa-ti spun ce simt,
Vreau Iubito tu sa sti
Ca sunt sincer,Nu te voi minti.
As plinge de mai refuza
Ca-ci Te Iubesc,cu Inima
Tu esti o Floare Draga mie
Ce mult mi-ar place sa iti spun ce simt si sa vi linga mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu