Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 19 ianuarie 2017

Aceasta zi
Autor.Gabriel Razvan Stoica
19 Ianuarie.2017
Aceasta zi a fost o bucurie
Din zori zilei pina la apus,
Mi-ai fost aproape tu Iubire
Si Ochii mi-ai umplut de zimbet.
Primul cuvint pe care l-am rostit in zori
A Fost ca Te Iubesc enorm,
Te-am luat in brate si te-am sarutat
Caci tu esti tot ce am mai Drag.
Tu mai privit cu Ochii tai senini
Si ai zimbit ca Soarele,
Tu esti motivul pentru care-s fericit
Da tu-mi esti Soarele de peste zi.
Aceasta zi a mai pus inc-o piatra
La temelia Iubirii noastre,
Amindoi trecem impreuna
Prin vint si ploi si vreme buna.
Acum in pragul serii te sarut
Si dulce murmur.Te Iubesc,
Mereu sa sti ca tu esti visul meu
Ca te Iubesc si azi,si-n totmereu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu