Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 28 ianuarie 2017

Am desenat cu,cerneala
Autor.Gabriel Razvan Stoica
28 Ianuarie.2017
Pe o foaie alba,
Am desenat cu cerneala,
Chipul ei minunat,
Si conturul l-am evidentiat
E Ea Fata din vis
Pe care-o Iubesc in secret,
Pe care as vrea s-o intilnesc
Sa-mi fie Regina pe veci.
Privind la acel chip,
Nu ma gindeam mai mult la nmic,
Privesc ore intregi,
Si ora n-o mai intelegi.
Atit de frumoasa e
Lafel cum eu o visez,
As vrea sa cred ca ea e
Reala cum mi-o imaginez.
Si-atunci,cand te voi gasi
Ai sa fi o rasfatata,
Te voi Iubi neincetat
Caci te astept de o Viata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu