Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 29 ianuarie 2017

Opt litere
Autor.Gabriel Razvan Stoica
29 Ianuarie.2017
Opt litere le port in gand
In fiecare zi eu le rostesc,
Ele formeaza un cuvint
Pe care pentru tine il vorbesc.
Lafel ca-n gand pastrez si-n Inima
Acele litere dar sentiment,
Le am scrise cu bataile frumoase
Pe care inimioara mea le are.
Primul cuvint pe care-l spun la inceput de zi
Este format din cele opt litere,
Acestea sunt dulci cuvinte
Pe care eu cu Drag din Suflet il spun.
Da ai ghicit asa e,Te Iubesc
Tu esti tot ce astazi traiesc,
Sufletul meu pereche
Fata Te Iubesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu