Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 15 ianuarie 2017

Gandurile mele
Autor.Gabriel Razvan Stoica
15 Ianuarie.2017
Am cazut putin pe ganduri
Mi-amintesc privirea ta,
Clipele de fericire
Dragostea ce ne-o purtam.
Ma gandesc,Cu Drag la noi
La plimbarile din noapte,
La tot ce-nparteam in doi
La Iubirea noastra Draga.
Cand noi doi ne-am cunoscut
Ne-am jurat Iubire vesnica,
Ma gandesc acum plingand
Cate erau si nu sunt.
Oare va mai fi ceva?
Vom aprinde iar Iubirea?,
Gandurile mele te vor mangaia
Te-or aduce iar la mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu