Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 8 ianuarie 2017

Din lacrimi sa nascut Iubirea
Autor.Gabriel Razvan Stoica
8 Ianuarie.2017
Din lacrimi sa nascut Iubirea noastra
Amindoi am Iubit si-am suferit,
Ne-am daruit Inimile unora ce n-au stiut sa Iubeasca
Si lacrimi au curs mult din Ochi nostrii.
Ne-am intilnit intimplator
Destinul noua ne-a zimbit,
In parc plimbindu-ne amindoi
Cam pe-nserat,Cand soarele intra in nori.
Amindoi ne cautam cu privirea
Si Inimile noastre isi vorbeeau prin batai line,
Ne-am asezat pe banca si-am vorbit
Despre noi doi,Despre Iubire.
Timpul repede se scurgea
Noaptea Cerul imbraca,
Luna ne zimbea printre pomi
Si Florile ne mingaiau cu parfumul lor.
Incet frigul coboara peste noi
Vintul incepe usor sa sufle,
Te iau in brate,De el sa te feresc
Si fara sa vrem ne spunem Te Iubesc.
Apoi ne sarutam,Zimbim
E Clar ne placem,Ne Iunim,
Ne luam de mina si juram
Sa fiu altau,Sa fi almeu.
Si uite asa din suferinta
Lacrimile in zimbet s-au schimbat,
Tu esti amea dulce Fiinta
Eu sunt Sufletul tau si ne Iubim cu-adevarat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu