Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 24 ianuarie 2017

Iubire Dulce mingaiere
Autor.Gabriel Stoica
24 Ianuarie 2016
Iubire as vrea sa ma rasfeti
In brate sa ma iei sa-mi aduci alinare,
Sa-mi mingai Inima din piept
Ce bate fara incetare.
Iubire dadca ai veni
Eu te-as intimpina cu bucurie,
Ti-as oferi cu Drag un loc frumos la mine-n Suflet
Si te-as feri de tot ce e ne drept.
De-ai sti cit de frumoasa esti
Te desenez in fiecare zi,
Te vad,Te regasesc in Florile toatte
Iubire esti o carte.
O Carte in care-i scrisa fericirea
Pe care daca o deschizi si o primesti,
Ti-aduce-n Viata mingaierea
Si Soarele stralucitor pe cer.
Daca ai intreba toti Trandafirii
Cit de frumos de tine le vorbesc,
Ai intelege cit de dor imi e de tine
Cit de mult imi doresc sa te intilnesc.
Alinta-ma te rog Iubire
Adum parfumul tau cel minunat,
Si te salaslueste in Inima la mine
Ca tare dor imi e de tine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu