Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 12 ianuarie 2017

In lipsa ta
Autor.Gabriel Stoica
11 Ianuarie 2016
E Noapte Cerul e senin si instelat
Singur ma plimb pe alei.
Mi-e dor de tine.Unde ai plecat?
Mi-e dor de Ochii tai.
Un dor nebun in Inima ma arde
As vrea sa te imbratisez.
Sa-ti mai ascult Dulcele soapte
Intreaga noapte sa te string in brate.
Privesc Luna ce straluceste
Vad Chipul tau senin in ea.
Parca te simt aici.Aproape
Si iti aud rasuflarea.
In lipsa ta totul este pustiu
Nimic nu a ramas ca inainte.
Casa e goala iar eu sunt trist
Ca ai plecat si nui un Vis.
Ma intreb? Tu mai Iubit vreodata?
Asa repede ai plecat.
Tot ce a fost Frumos tu ai uitat
Si mai lasat singur.Plingind in casa.
E Noapte Ceru-i senin si instelat
Vintul adie-ncetisor.
Vad frunzele cum ma mingaie
In lipsa ta mi-e tare dor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu