Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 2 ianuarie 2017

Vezi , pling , nu esti linga mine
Ingeras mie dor de tine
Te am cautat prin mii de stele
Esti iubirea vietii mele
Te iubesc atit de mult
Vreau mereu sa te sarut
Si nicicind sa nu ma uiti
Uite m-am indragostit
Esti frumoasa cind zimbesti
Ca un ingeras ceresc
Si tot stau si ma gindesc
Sa nu spui nimanui ca te iubesc
De ochii tai mereu ma ndragostesc
Si n vise imaginare te doresc
Eu linga tine vreau sa fiu mereu
Asculta mi inima eu te iubesc
Tu ma iubesti ? Hai sa ne iubim
As opri timpul cind suntem in doi
Tu esti fericirea mea
Ingerasul meu de nea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu