Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 12 ianuarie 2017

M-am indragostit
Autor.Gabriel Stoica
11 Ianuarie 2016
Era in prag de seara
Soarele la apus.
Stateam singur pe banca
Priveam ingindurat
La tot ce ma-nconjuara.
Deodata te-am zarit
Zimbeai.Asa Frumoasa.
Pe loc mai cucerit
Cu privirea ta curata.
Te-ai asezat usor pe banca
In vorba am intrat.
Simteam ca zbor deodata
Cind am vazut cit de Suava si Frumoasa esti.
Un Ingeras de Fata.
Noapte se lasa usor
Eu ma jucam in altau par.
Ne-am luat in brate si ne-am sarutat
Apoi de mina am plecat.
Luna mergea si ea cu noi
Zimbea cind ne tineam de mina.
Parca spunea cu raza ei
Voi trebuie sa fiti impreuna.
Fiorii dragostei in Inima mi sau varsat
Mi-am dat seama ca Te Iubesc.Cu adevarat.
Eram asa de Fericit
De sigur.M-am indragostit.
Din clipa acea m-am jurat
Sa Te Iubesc neincetat.
Sa te rasfat si sa te ocrotesc
Desigur fiind ca Te Iubesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu