Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 22 ianuarie 2017

Pur si simplu Te Iubesc
Autor.Gabriel Razvan Stoica
22 Ianuarie.2017
Imi esti Inger Drag tu mie
Te Iubesc la nebunie.
Esti tot ce eu mi-am dorit
Sa am sa fiu implinit.
Tu-mi dai aripi sa plutesc
Tu ma faci sa fiu Barbat.
Tu Viata mi-o colorezi
Pur si simplu Te Iubesc.
Serile-s mereu senine
Cand esti in brate la mine.
Cand in Ochi tu ma privesti
Si imi spui ca ma Iubesti.
Te Iubesc.ca imi esti Draga
Floarea Florilor.Te-ador.
Esti ce-a mai frumoasa Fata
Tu esti Zana Florilor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu