Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 19 ianuarie 2017

Ca si cum
Autor.Gabriel Razvan Stoiva
19 Ianuarie.2017
Nu e ca şi cum nu ai exista, 
Sau că eşti doar o reflecţie a unei poezii
De n-ai exista, cum aş putea să te iubesc?
Exişti în deplinătatea voluptăţii tale
Te-am scris in Cartile de Poezii
Si tot in versuri ce simt pentru tine,
Existi si Te Iubesc sunt fericit
Ca astazi tu esti linga mine.
Nu am crezut ca-m sa ma-ndragostesc
Ca o sa fiu furat de tine,
Dar crede-ma ca nu regret
Din toate tu mi-ai dat pura Iubire.
E-o dragoste cum n-ai vazut
Te sorb in ganduri si-n privire,
Esti un Dulce zimbet pentru mine
Da tu esti marea mea Iubire.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu