Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 10 ianuarie 2017

Ascunde-ma in ganduri
Autor.Gabriel Razvan Stoica
10 Ianuarie.2017
Ascunde-mă în gândurile toate, 
Visează-mă-n tăceri la infinit
Că numai dragostea acum mai poate
Izvor să mi te facă nesfârșit.
Ascunde-ma in Sufletelul tau
Acolo-i locul ce-l frumos,
Sa-mi fi Printesa,Zana din Povesti
Sa scriem in Inimi cu Iubire.
Privește-mă în inimă și-n gând
Cu ochii cei nemărginiți de dor
Căci te aștept cu nopțile crezând
Că vii pe-aripa dragostei de zor.
As vrea sa impartim Iubirea
Dragostea sa ne curga-n vene,
Sa traim intr-o lume de Poveste
Cu,Cer senin,Cantec de pasarele.
Azi luna care curge ca o taină
Îți dă puteri să vezi în infinit
Durerea ce mă poartă-n a ei haină
Ca steaua sorții noastre nesfârșit.
Si de mi-ai fi Iubita tu Femeie
Si amindoi am merge pe acelas drum,
Am pune mina impreuna
Si zid de fericire am construi.
Si daca tot e dat sa fie
Sa te pastrez in gandul meu,
Lasa-ma sa iti port Iubire
Poate-ntr-o zi vei auzi Sufletul meu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu