Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 12 ianuarie 2017

Sa nu pleci din Inima mea
Autor.Gabriel Razvan Stoica
11 Ianuarie.2017
Tu mi-ai sadit in Inima Iubire
Si mai facut sa cred in mine.
Mi-ai dat din fericirea ta
Mai imbracat cu mingaierea ta.
Mi-ai alungat norii cei negrii
Si ai facut sa imi zimbeasca Ochii.
Mai rasfatat si ma Iubesti
Mi-ai facut Viata ca-n povesti.
Acum sunt dependent de tine
M-am invatat sa fiu mereu in preajma ta.
Tu imi faci zilele si noptile senine
Te rog sa nu pleci Draga mea.
Simt ca intre noi Iubirea moare
Ca esti mai rece.mai distanta.
Ca nu-ti mai pasa de-amindoi
Nu ma mai vezi.Nimic nu mai conteaza.
Sa nu plici Iubito Draga
Ramai ca impreuna sa visam.
Sa traim Viata impreuna
Sa fim noi fericiti mereu.
Sa nu pleci din Inima mea
Fara tine ea n-ar mai bate.
Nu vreau sa alegem drumuri separate
Caci eu pe tine Te Iubesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu