Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 3 ianuarie 2017

De-mi dai Inima ta
Autor.Gabriel Razvan Stoica
3 Ianuarie.2017
De-mi dai Inima ta frumoasa
As pune-o-n pieptul meu sa bata,
As imbraca-o in Iubirea mea
Si as ferio de napasta.
Dar daca tu ai fi la mine-n brate
Si-n Viata mea la bratul meu ai sta,
Eu te-as trata ca pe-o Regina
Ai fi tu Fata ce-a mai ce-a.
Si as avea grija ca mereu sa zimbesti
Sa fi Printesa din Povesti,
Sa ai Ochii mereu senini
Sa fi tu un Inger Divin.
Sa ne plimbam seara de seara
De-i Toamna,Primavara,Iarna,
Sa admiram Florile minunate
Si sa visam frumos in realitate.
Si dupa toate cate vreau sa-ti daruiesc
Ce spui imi dai Inima ta?,
Si impreuna amindoi
Sa fim nedespartiti toata Viata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu