Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 10 ianuarie 2017

Amurg
Autor.Gabriel Razvan Stoica
9 Ianuarie.2017
Priveste amurgul Iubito
Cat de frumos este Cerul.
Cum Soarele pleaca in noapte
Si luna ai ia locul.
Cat de frumoase sunt Florile
Cum se retrag la culcare.
Cum pomii-si fosnesc frunzele
Si cum sclipesc stelele.
Asculta sunetul noptii
Si suflul usor de vint.
Priveste cum luna coboara
Cu lumina ei pe pamint.
Hai stai la mine in brate
Si pune-ti capul pe mina mea.
Eu sa te mingai in soapta
Tu sa visez.Zana mea.
Si sa ma iei cu tine
In noapte real sa visam.
Caci tu imi esti Iubita
Tot ce-mi doresc.Te ador.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu