Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 18 ianuarie 2017

Daca ai sti
Autor.Gabriel Razvan Stoica
16 Ianuarie.2017
Te-am vazut mergand pe strada
Ce frumoasa poti sa fi.
Esti atit de senzuala
Dulce.Scumpa.Oare sti?.
Am ramas putin in loc
Si brusc eu am tresarit.
Can l-am vazut pe Iubitul tau
Ce urat el ti-a vorbit.
Cum te lovea si injura
Nu-i pasa de loc de tine.
Ca esti Fata.Suflet cald
Plapinda si fragila.
Am simtit sa fac.ceva
Sa te iau de linga el.
Dar tu il luai in brate
Si ai spuneai ca il Iubesti.
Ma-ntrebam apoi in gand?
Doamne ce-ai vazut la el?.
Esti atit de minunata
Cum de poti sa al Iubesti?.
S-a aprins de-atunci in mine
Flacara Iubirii pure.
Si dorinta ce-a fierbinte
De-a te lua linga mine.
Daca ai sti ce Draga-mi esti
Si ce mult eu imi doresc.
Sa imi fi tu mie Soata
Da pentru ca Te Iubesc.
Dar tu ai Ochi pentru el
Il Iubesti de si nu-i pasa.
Il accepti asa cum e
Doar ca te duce-n vacante.
Nu vezi cate lacrimi versi?
Nu vezi ca nu Te Iubeste?.
De-ai vrea sa imi fi aproape
Am trai intr-o Poveste.
Si asa Iubirea pura
E Invinsa de dorinte.
De bani multi si umilinte
Plins.Amar si suferinta.
Nu luati banii ori si cui
Nu va lasati amagite.
Cautati Iubirea pura
Dragostea nemarginita.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu