Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 13 ianuarie 2017

Ratacit in Mall
Autor.Gabriel Razvan Stoica
13 Ianuarie.2017
Astazi am plecat si eu
Ca tot Omul la plimbare,
Si-am ajuns fara sa vreau
Drept la Mallul ala mare.
Am intrat s-arunc un Ochi
Sa vad si eu ce-i pe-acolo,
Si cand colo ce sa vezi
Doar Fetite si Baieti.
Mofturosi cum nu se poate
La bijuterii erau,
Si pe la Restaurante
Ei saorma comandau.
Fite garla,cat cuprinde
Toti erau care de care,
Parfumati ca din cutie
Cu frumoase Domnisoare.
Tot uitindu-ma-nprejur
Am uitat putin de mine,
Furat de decorul fin
M-am indepartat de esire.
Ce sa vezi,Privesc in stinga
O Frumoasa imi zimbeste,
Imi intinde frumos mina
C-o bomboana ma serveste.
Dau sa plec sa ies afara
Si in cale-mi ese o blonda,
Ma intreaba daca vreau
Promotie la solar.
Tot asa mergand prin Mall
Cu Ochii furati de Fete,
Pi-n la urma am nimerit
Si esirea am gasit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu