Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 26 ianuarie 2017

Ultimul Romantic
Autor.Gabriel Stoica
26 Ianuarie 2016
Pe malul Mării cristaline
Cînd Luna razele își oglindește în apa.
Te mingaie cu a ei lumină
Pe tne gingașă Creasa.
Te tin în brațe si privesc în Ochii tai albastrii
Văd Frumusețea Sufletului tau.
Acolo eu găsesc.căldură.mingaiere
Tu ești un Înger bun.nu ești Femeie.
Privește valurile Mării
Cum se indreapta ușor către noi.
Cum ne zimbesc și ne șoptesc în miezul nopții
Cintecul preferat de noi.
Aseaza-ti capul în brațele mele
Privirea indreap-to către Cer.
Privește Stelele cum in scris iti vorbeste
O Poezie despre noi.
Marea ne-alinta cu a ei sclipire
Valure Iubirea o aduc la țărm.
Și o sadeste-n Sufletele noastre pe vecie
Deacum și pina-n veac.cu noi să fie.
Te am pe tine și sunt fericit
Nimic mai mult nu vreau în Viață.
Iubirea ta imi da putere si speranță
Tu esti tot ce mi-am dorit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu