Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 28 ianuarie 2017

Eu simcer Te-am Iubit
Cu Sufletul si Inima,
Si am crezut in tine
Ca o sa fie bine.
Tu mai mintit Frumos
Mai amagit cu vorbe,
Eu am fost un Copil naiv
Si am crezut in tine.
Spuneai ca ma Iubesti
Ca nu poti trai fara mine,
Ca daca as pati ceva
Tu nai putea trai,Sar rupe Inima in tine.
Eu Te Iubeam ca un nebun
Erai totul pentru mine,
Tu ma minteai si ma loveai
In fiecare zi tu te fereai de mine.
Dece ai vrut sa fie asa?
Dece eu m-am indragostit de tine?,
Dece-mi spuneai ca ma Iubesti
Ca niciodata nu ai sa pleci de linga mine
Stiind ca nui asa.
Dar ai plecat,Am plins si-am suferit
De dorul tau eu m-am topit,
In fiecare zi te cautam
Dar tie nu-ti pasa.
Pune-am mina pe telefon
Sa aud vocea ta,
Dar rece imi vorbeai si ma expediai
Nu te inteeresa.
Tu nici nu sti cit te-am Iubit
Cit am tinut la tine,
Un Inger Drag si bun
Tu erai pentru mine.
Plingeam si te rugam
Sa ramai linga mine,
Sa fim Prieteni buni macar
Si sa vorbesti cu mine.
Dar tu mi-ai replicat si ma durut ca ai gindit asa
Ca cei,ce s-au Iubit in Viata cu adevarat,
Nu-si mai vorbesc,nu se mai suna,nu se vor cauta.
Of cu,ce am gresit in fata ta
Cu,ce te-am suparat,
De mai vorbit la lumea toata
Macar nu e adevarat.
Cu aitai Prieteni tu ai ris
Si ma-ti vorbit de rau,
Ca-s un Om de nimic,si vaide capul meu.
Pacat te-ai purtat asa cu,cel,ce te-a Iubit
Ca Inima tu i-ai zdrobit cu rautatea ta,
Ca ai fugit de mine,ca mai vorbit de rau
Tu si altau Prieten bun mereu ati ras de mine.
Dece Fata Frumoasa,Dece te porti asa?
Eu am pastrat in Suflet Iubirea mea si ata,
Nimic,cu nimeni nam vorbit,de tine Fata Draga
In Suflet am pastrat tot ce mi-ai povestit.
Dar asta e imi pare rau
Ca nu vrei sa vorbesti cu mine,
Macar Prieteni sa fi fost
De Dragul a tot ce a fost..
Autor.Gabriel Stoica...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu