Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 18 ianuarie 2017

Ingerul meu
Autor.Gabriel Razvan Stoica
17 Ianuarie.2017
Esti Ingerul meu Divin
Ce-mi mingaie Viata cu Iubire.
Tu imi faci Cerul senin
Tu-mi umpli Sufletul de bucurie.
Atit de Draga imi esti
Cum nimic nu-mi e mai Drag pe lume.
Tu esti tot ce Iubesc
Tu esti Viata pentru mine.
Nu-i Fata ca tine in lume
Asa de calda.minune.
Tu esti ce-a mai frumoasa
Iubita mea.Zana ce-a Draga.
Am sa Te Iubesc mereu
Si am sa iti fiu aproape.
Tu esti Ingerasul meu
Cea mai frumoasa din toate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu