Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 8 ianuarie 2017

Despre mine
Autor.Gabriel Razvan Stoica
8 Ianuarie.2017
Si-as scrie multe pagini intr-o Carte
Cerneala multa as consuma,
Sa va vorbesc despre Iubire
Si tot ce am trait frumos in Viata mea.
Si m-am gandit adese ori
Ca daca as scrie cine ar citi?
E Plima lumea astazi de Poeti si Poezii
Ca sigur nu as fi vizibil.
Si daca scriu toti se intreaba
Cui ai dedica,Pentru cine a scris?,
Ce fericit, asi spun e el si Fata Draga
Ce frumos scrie ce rasfat.
Iar altii critica ce scriu
Spun cata lipsa de imaginatie,
Asi permit sa ma critice spunind
Ca iar am scris o Poezie.
Ba ca mai sunt si agramat
Ca nici macar nu stiu a scrie,
Dar vin si te intreb criticule pe tine
Tu ce ai scris,Chiar si asa prost ca mine?
Si eu sunt Om si imi doresc,Rasfat,Iubire
Si eu vreau sa fiu fericit,
Asa ca astazi eu scriu pentru tine
Tu Cititorule de Poezii.
Dar poate maine am sa scriu o Carte
In care va fi o Poveste,
Despre Iubirea ce-o traiesc
Si despre Fata care linga mine este.
Nu,nu e nimeni azi in Viata mea
Tot ce am scris si scriu e pentru voi,
Am asternut pe multe foi
Poezii dulci doar pentru voi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu