Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 18 ianuarie 2017

Mi-e dor de tine Fata Draga
Autor.Gabriel Stoica
17 Ianuarie 2014
Mi-e dor de tine
De clipele de fericire,
De cind in brate te stringeam
Si Dulce eu te sarutam.
Mi-e dor de mingaierea ta
De vocea Dulce,ce-mi spunea,
Ca ma Iubesti si vei fi linga mine
Ca eu sunt totul pentru tine.
Mi-e dor de tine Fata Draga
De Frumusetea si parfumul tau,
De noptile cind eram impreuna
Si strins in brate ma tineai.
Mi-e greu sa stiu ca ai plecat
Si niciodata tu nu vei mai fi linga mine,
Sunt trist si ma gindesc la tine
Dece tu nu mai vrei sa fi cu mine?.
Sa sti ca te-am Iubit si Te Iubesc
Cum nimeni n-o sa Te Iubeasca,
Din Suflet eu te pretuiesc
Zana mea Draga si Frumoasa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu