Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 18 ianuarie 2017

Dor
Autor.Gabriel Stoica
18 Ianuarie 2016
Atit de dor imi e de tine
Te caut peste tot nu te gasesc.
Te vad in ori ce Fata trece pe linga mine
Ma doare Inima in piept.
Mi-e dor in fiecare zi mai tare
De tine Zana buna din Povesti.
Mi-e dor si-as vrea o sarutare
Mi-e dor sa te mai string la piept.
Mi-e dor sa-ti mai aud vocea frumoasa
Ce ma alinta si rasfata.
Sa-mi cinti cum o faceai odata
Sa-ti simt mingaierea.
Iar seara cind merg la culcare
Patul e gol totu-i pustiu.
Adorm cu perna strins in brate
Iar tu apari in visul meu.
Si uite asa cu doru-n Suflet
La tine ma gindesc mereu.
Nu stiu dece dar parca cineva imi spune
Ca ai sa vi iar linga mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu