Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 19 ianuarie 2017

Sa nu ma lasi
Autor.Gabriel Razvan Stoica
19 Ianuarie.2017
Mi-ai atin Inimioara
Cu Iubirea ta curata,
Mi-ai furat privirea toata
Cu altau chip minunat.
Mi-ai pus zimbet in privire
In Suflet si-n tot ce fac,
Mai facut sa cred in mine
Cand in brate mai luat.
Să nu mă laşi fără de vise
În noapte hoinărind stingher,
Umblând cu braţele deschise
Să te cuprind ,mereu să sper !
N-as vrea sa te pierd vreodata
Sa ma lasi plingand in urma,
Te Iubesc frumoasa Fata
Imi esti Draga,O Sti bine.
Să nu mă laşi fără speranţă
Când mi-s dorinţele nevoi
Şi are-atâta importanţă
Cât să n-o pirdem amândoi !
Nu vreau sa te las sa pleci
Am sa fiu doar linga tine,
Esti tot ce astazi Iubesc
Tu esti Floarea mea ce-a dulce.
Să nu mă laşi fără de tine,
Numai cu tine sunt întreg,
Căci fericirea mea-i ,ştii bine,
Tot ce-i al tău aşa-nţeleg !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu