Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 26 ianuarie 2017

Nu e nevoie de cuvinte
Autor.Gabriel Razvan Stoica
26 Ianuarie.2017
Nu e nevoie de cuvinte
Să spun iubirea ce ti-o port
Dar totuși vreau să iei aminte
Că pentru mine insemni tot.
Si daca-ti spun ca imi esti Draga
O Spun din Suflet,Asa e,
Iti port o dragoste curata
Tu esti un Inger nu Femeie.
Caci linga tine eu traiesc
O Viata ca intr-o Poveste,
Tu faci ca Inima sa-mi bata
Cu Drag in piept,Ea Te Iubeste.
Nu am cum sa pot spune-n vorbe
Iubirea ce ti-o port in Suflet,
Dar iti arat prin mine-n fiecare zi
Ca-s fericit si asta datorita tie.
Mereu cand te imbratisez
Parca plutim printre luceferi,
Cand te sarut simt ca ma pierd
In lumea buna de Poveste.
Sa sti ca Te Iubesc enorm
Nopte de noapte te privesc,cum dormi,
Te string in brate,te sarut
Ce dulce esti tu Inger bun.
Asa frumoasa esti in zori
Cand deschid Ochii si esti in bratele mele,
O Doamne Te Iubesc enorm
Nu am cuvinte sa descriu tot ce simt pentru tine..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu