Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 26 ianuarie 2017

Clipe
Autor.Gabriel Razvan Stoica
25 Ianuarie.2017
Sunt clipe in Viata mea
Cand ti-as spune tot ce simt.
Te Iubesc in soapta Draga mea
Ma tem ca ai sa ma respingi.
Tu esti asa de dulce si frumoasa
Cu o Printesa te aseman.
Nimic nu ti-a lipsit in asta Viata
Si ai trait ca o Regina.
Eu sunt un simplu pamintean
Fara de bani si fa-r de-averi.
In Inima am doar Iubire
Ti-as oferio tie de-ai fi linga mine.
Sunt clipe cand te-as imbratisa
Si la ureche ti-as sopti incet.
O Poezie ce ti-am scriso
In care se gaseste versul Te Iubesc.
Mereu sunt in prezenta ta
Te porti asa frumos cu mine.
Ca uneori eu ma gandesc
Ca simti si tu lafel ca mine.
Si totus am sa-mi iau Inima-n dinti
Si am sa-ti spun tot ce gandesc.
Exista varianta ca-ntr-o clipa sa te pierd
S-au sa primesc pe veci ata Iubire.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu