Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 12 ianuarie 2017

Intodeauna vise
Autor.Gabriel Stoica
12 Ianuarie 2016
Cand pe cerul negru luna-i plina
Printre norii plini de lumina
Eu te astept langa paduri
Cu ai tai pasi tandri ca sa vii.
Sa ma iei usor in brate
Si sa-mi spui ca ti-a fost dor
Dor de a noastra iubire dulce
Si de clipele pline de amor.
Sa te string la pieptul meu
Dulce Sufletelul meu,
Sa-ti sarut Gurita Dulce
Sa ma joc in parul tau.
Iar sub lumina blandei luni
Eu sa te ascund in ale mele brate
Cand corul paduri rasuna
Te iubesc ,Din Suflet,Zana mea buna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu