Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 12 ianuarie 2017

Te Iubesc
Autor.Gabriel Razvan Stoica
12 Ianuarie.2017
Astazi am ales sa-ti spun
Ce nu ti-am spus niciodata.
Ca mi-esti Draga si te vreau
Te Iubesc frumoasa Fata.
Inima imi bate tare
Cand in preajma ta eu sunt.
Simt un fior ce ma atrage
Te Iubesc astazi iti spun.
N-am avut curajul asta
De a-ti spune tot ce simt.
Dar in Inima si Suflet
Te Iubesc si vreau sa sti.
Esti atit de minunata
Calda.Dulce.Suflet bun.
Vreau ca Viata asta toata
Sa fi linga mine tu.
Numele tau si almeu
Vreau sa se uneasca-ntr-unu.
Tu sa fi in Viata mea
Ingerasul meu Divin..
Sa sti tu si lumea toata
Cat de mult eu Te Iubesc.
Am scris cu Stele pe Cer
Ca tu esti tot ce-mi doresc.
Si un sincer.Te Iubesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu